سـوال : باسلام خانمی 29 ساله وکارمندم وکارم جوریه که زیاد پشت میزمیشینم.هفت ماه قبل یه سقط در دوماهگی داشتم که دکتر گفت به دلیل مشکل کرموزومیه جنینه ومشکلی نداریدهمون موقع پهلوی چپم کمی درد میکرد. اما مدتیه دردبیشترشده وبه کمرلگن وکف پای چپم میزنه. سونوگرافی وام آرای رفتم کلیه مثانه رحم مجاری اداری سالمه ودیسک کمرهم ندارم درضمن دکترم دوماه قبل گفت: میتونی برای بارداری اقدام کنی تواین دوماه من دوبارفقط وسط دوره قاعدگی اقدام داشتم ولی هنوزباردارنشدم به نظرشما سقطم به دردسمت چپم ربط داره واین دردچیه؟باتشکر پاسـخ : سلام، با وجودی که احتمال ارتباط بین درد شما و سقط هفت ماه پیش رو بعید میدونم و با توجه به شرح حالتون که میشه به دردهای عصبی و عضلانی توجه داشت ولی جهت بررسی بهتر و رسیدن به تشخیص و نتیجه مطلوب قطعا مراجعه و معاینه پزشک بسیار اهمیت دارد.1400-11-28 سقط
شما در حال مطالعه صفحه 1 سوالات کاربران هستید.انتخاب صفحه :
در این مقاله به موضوع کمبود خونرسانی به جنین و تأثیر آن بر عدم رشد مناسب جنین در دوران بارداری می پردازیم و راهکارهای مدیریتی آن را بررسی خواهیم کرد. ...
سیستم لنفاوی (لنف نود) شبکه ی گسترده ای از عروق، غدد و مجراهایی است که تقریباً از تمام بافت های بدن عبور کرده و امکان گردش مایعی به نام لنف را در بدن ...