سـوال : سلام جناب اقای دکتر من یک خانوم هستم و همسرم چهار ساله ازدواج کردیم و تا الان همسرم سه بار مخصوصا بعد از رابطه با من ترشحان زردرنگی از التش اومده که وقتی به دکتر متخصص مجاری ادرار مراجعه کرده تشخیص سوزاک دادن در حالیکه ما در روابطمون صد در صد به هم وفادار هستیم و من خودم علائمی ندارم همسرم سه بار تا الان امپول تزریق کرده و کپسول خورده دکتر متخصص برای من هم همون امپول با کپسول ابی نوشتند ولی دکتر عمومی که رفتم اعتقاد داشتند این امپول زدنش بشدت خطرناک هست و توصیه کردند که نزنم علت واقعی عفونت چیست پاسـخ : سلام اول باید دید علامت وجود دارد یا نه و جهت بررسی قطعی باید از ترشحات بیضه کشت انجام گیرد و بر همین اساس اگر اسمیر مثبت بود درمان مناسب صورت میگیره در هر صورت توصیه میشه برای تمام موارد مذکور هر دو نفر تحت نظر یک متخصص اورولوژیست باشید تا در صورت نیاز علاوه بر درمان نکات و تذکرات لازم منتقل گردد ضمنا باید بدونیم خیلی مواقع اثرات درمانی و منافع یک دارو بر عوارض آن را ترجیح میدهیم تا بعدا عوارض و هزینه های بزرگترگریبانگیر بیمار نشود.1400-12-16 سوزاک
شما در حال مطالعه صفحه 1 سوالات کاربران هستید.انتخاب صفحه :
اخیرا نوع جدیدی از رادیوگرافی یا عکس برداری استفاده می شود که به آن رادیوگرافی یا رادیولوژی دیجیتال نیز می گویند در این نوع از رادیوگرافی از فیلم استفاده نمی شود و تصویر تهیه شده از بیمار بر روی صفحه مانیتور کامپیوتر قابل مشاهده می باشد ...
رادیولوژیست پزشک یا متخصص پزشکی است که در تهیه و تفسیر تصاویر با اشعه ایکس، (سی تی اسکن یا رادیوگرافی)، داروهای هستهای یا سونوگرافی آموزش دیده است . ...